src="https://static.blogg.se/shared/js/script.js">

Star Craft?


Det här inlägget var utlovat igår, men då jag glömt mitt lösenord till photobucket, det gamla Minecraftforumet var nedlagt och det dessutom visade sig när jag väl fick ett nytt lösen till photobucket att bilderna låg på Imageshack, så tog det lite längre tid än väntat.

Hur som helst, back in the day när Minecraft fortfarande var ett litet indiespel få människor visste något om så var jag ganska aktiv. Nu har jag mindre tid över till nöjen men jag har ändå lite gamla bilder som jag kan dela med mig av. Here goes.

*Thump thump*



Saddle up boys!



Here we go.





Det som skiljer mina byggen från många andra är att mina är i skala, därav ser vissa saker ganska märkliga ut, det är t.ex. inte någon slump att AT-ST:n befinner sig ganska långt bak i bilden. Hoppas någon Star Wars / Minecraft-nörd därute uppskattar bilderna. Fortsättning följer på fredag.

Kommentarer
Postat av: helena

Ah.. jag spelade med mycket för nått år sen. Det har kommit långt sen betan...

2012-04-29 @ 11:55:00
URL: http://roe.laff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen RSS 2.0
RSS 2.0