src="https://static.blogg.se/shared/js/script.js">

Ärtor


Update: Fortfarande ingen som bidragit med en prenumeration på www.candyjapan.com



Så jag får tipsa om en personlig favorit, wasabiärtor. En grundregel är ju att allt som innehåller wasabi är gott så jag blev inte förvånad när jag slängde in första näven i munnen och upptäckte att jag gillade de här ärtorna. Förutom att småätas innan maten blir klar funkar det utmärkt att slänga med en näve på tallriken tillsammans med vanliga kokta ärtor för lite extra smak. Min tvååring där hemma gillar de här ärtorna och när det är kinkigt går det ibland att locka ner två extra skedar mat med löfte om några ärtor som belöning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen RSS 2.0
RSS 2.0