src="https://static.blogg.se/shared/js/script.js">

Bokbloggsjerka

Hmm... jag kommer inte att göra mig lustig över titeln på detta inlägg för jag tycker idén är riktigt rolig och intressant. Om ni vill veta mer kan ni gå in och läsa om fenomenet här.
 
Det blir alltså inte några tennsoldater idag, det kommer mer nästa vecka, istället ska jag kort och gott berätta vad jag läser just nu: Jag läser Inu Yasha av Rumiko Takahashi, en äventyrsmanga i medeltidens Japan med mycket inslag av folktro och mystik. För de nyfikna kommer ett längre inlägg om detta på måndag den 9:e och om ni är nyfikna på manga rent generellt är ni välkomna att kika runt här på bloggen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen RSS 2.0
RSS 2.0