src="https://static.blogg.se/shared/js/script.js">

Minecraft



(Fortsättning från förra fredagen)


Better get out of here.






Grab this harpoon thing and run for it.



(Härvid saknas bilder på ett reskinnat svärd och hur Luke öppnar luckan, vette katten var de tog vägen. Men kikar du noga ser du att det är en lucka öppen på undersidan i nästa bild.)

*Kaboom










De här scenerna byggdes precis innan The Halloween update så jag har använt stockar istället för Nether Rack. Alltså var det lite hektiskt att springa och tända på alla stockar för att sedan hinna ta ett screenshot innan de brunnit ut eller slocknat. Explosionen är jag mycket nöjd med, betänk att jag stod över en öppning i ryggen på maskinen och boxade på dynamit innan jag hoppade ner, sprang undan en bit, vände mig om och tog kortet. Om ni tittar på marken ser ni även att kratrarna i snön från smällen överensstämmer, varje modell är alltså konstruerad på samma ställe och nedrivern för att ge plats åt nästa.

Nästa vecka blir det mer, men bara enstaka bilder, stay tuned.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen RSS 2.0
RSS 2.0