src="https://static.blogg.se/shared/js/script.js">

Raggnarök 3- ....

 
 
 
Det har hänt för första gången, jag har lagt undan en manga för att jag inte orkar läsa en sida till hur mycket jag än anstränger mig. Volym 1-2 läste jag om för att kunna skriva något om dem för efter första läsningen var det tomt i huvudet då böckerna var för intetsägande, vid andra läsningen hittade jag bara saker att irritera mig på.
 
Jag började läsningen av volym 3 med ett Herculianskt fokus för att försöka utreda vad det är i serien som gör att jag inte uppskattar den, men efter att ha läst 3/4 delar så kommer jag knappt ihåg vad den handlar om. Det handlar alltså inte egentligen om att serien är dålig, jag bryr mig helt enkelt inte om någon av karaktärerna eller handlingen tillräckligt mycket för att vända sida. Inte heller bilderna intresserar mig tillräckligt mycket för att jag ska bläddra lite fram och tillbaka på jakt efter en vräkig stridsscen.
 
Så sammanfattningsvis, serien är nog inte rikitgt så dålig som jag fick det att låta i det förra inlägget, den är bara långtråkig. Missförstå mig rätt, det här är vad jag tycker just nu, jag vet att serien har många fans och jag gör mig inte lustig på deras bekostnad, jag säger bara att jag letar efter något annat att läsa nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen RSS 2.0
RSS 2.0