src="https://static.blogg.se/shared/js/script.js">

Justin Carmical

Creator of "You Can Play This" has died
 
Justin Carmical 1971-2014
 
Justin Carmical har under de senaste åren genom olika videobloggar underhållit oss. Han har gjort videos om japanskt godis, japansk matlagning, manga och retrospel. Jag har tidigare skrivit att denna blogg i väldigt hög grad är inspirerad och högeligen influerad av Justin. När jag för någon timme sedan fick höra att Justin inte är med oss längre var min första reaktion att någon måste ha skrivit fel, det kan ju inte stämma. Jag har haft lite kontakt med honom och han är precis så trevlig och engagerad i kontakt med sina fans som han är i sina filmer. Justin som alltid ler, som alltid är fylld av energi och som alltid hittar något komiskt att kommentera kan inte bara vara borta.
Men ... tyvärr verkar det vara så illa.
 
Om du misstänker att någon i din närhet inte mår bra, ta det på allvar. Om du själv bär på mörka tankar, vänd dig till någon som du litar på och sök professionell hjälp. Vila i frid Justin.
 
https://mind.se/var-hjalp/sjalvmordsupplysningen/

Kommentarer
Postat av: Rikard

Jag läste om det här på flera spelforum igår, och fick se det här klippet som ska vara taget från en av hans livestreams för knappt ett år sedan.

http://www.youtube.com/watch?v=8tN60yFjO-g

Vila i frid Justin.

2014-01-27 @ 22:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen RSS 2.0
RSS 2.0