src="https://static.blogg.se/shared/js/script.js">

Drakriddarna och Spelkult

Ett tag nu har jag följt och läst artiklar och recensioner på Spelkult.se. Sidan har en betydligt mognare, ibland rent av akademisk, framtoning jämfört med mycket annat man snubblar över här på nätet och skribenterna behandlar gärna ämnen som ofta kan vara lite obekväma för gamers och för på så sätt fram debatt gällande t.ex. mångfald och könsroller inom spelvärlden.
 
Vad gäller Drakriddarna så har jag redan skrivit om spelet för inte så värst länge sedan. Lite halvnyligen öppnade jag även en Youtube-kanal som jag kanske kommer fortsätta använda då och då men mest var det ett steg i vad som beroende på mottagandet kan vara början på lite nya projekt. Följ länken så hamnar ni på en video-recension hos Spelkult där sammanhanget blir tydligare, mycket nöje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen RSS 2.0
RSS 2.0