src="https://static.blogg.se/shared/js/script.js">

I am Ironman.

 
Det var lite tunt bland superhjältarna på hyllan, så som inledning på sportlovet fyller jag på med ett nytt tillskott.
 
Ironman, rent tekniskt inte en superhjälte, men här använder vi termen lite löst, blir nästa superhjälte på hyllan. Både masken och de sparsamma detaljerna på dräkten är lyckade och känns lämpliga detta kantiga format. De transparenta bitarna gör sig väl och även om det inte är helt tydligt vad bitarna i slutet av vänsterarmen föreställer så är det trevligt med lite posering. 
 
Något jag inte har skrivit så mycket om är det utbud av figurer som finns. Superhjältar finns det fler av men kvaliteten varierar och det är inte riktigt alla figurer som gör sig. Så, trots att det finns många figurer att få tag på är jag lite petig med vilka jag plockar på mig, lite fler superhjältar blir det vid tillfälle. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen RSS 2.0
RSS 2.0