src="https://static.blogg.se/shared/js/script.js">

Naruto 3-4

 
I bok tre och fyra fortsätter team 7 med sitt uppdrag. Hotet mot brobyggaren kvarstår och de tre kamraterna får även tid att träna nya tekniker Kakashi introducerar för dem. Innan uppdraget är slut har vi fått se en ganska dramatisk förändring i relationerna inom gruppen, samtliga gruppmedlemmar har kommit till smärtsamma insikter och vi som läsare har fått ett prov på vad som väntar i resten av serien.
 
Team 7, bilden är hämtad från naruto.wikia.com

Humor, action, sentimentala ögonblick och gott om tillbakablickar är receptet som i precis rätt proportioner blir mästerverket Naruto. Detta är utan, längre..., tvekan min favoritmanga. Om vi debatterade ämnet kanske jag inte skulle kunna förklara varför, men karaktärerna lyckas beröra mig och jag är emotionellt engagerad i deras öden på ett helt annat sätt än någon annan manga. I förra inlägget skrev jag en del om likheterna med Harry Potter, och jag tror faktiskt att de som uppskattar den ena serien borde kunna uppskatta även den andra.

Kommentarer
Postat av: sessy

egentligen är det väl så att alla borde kunna uppskatta både Harry Potter och Naruto!

Svar: Så sant.
Bera

2012-09-05 @ 12:46:13
URL: http://sjomajlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen RSS 2.0
RSS 2.0